Kulan

Direktlänk till inlägg 17 mars 2011

En helt vanlig morgon/Jennys färd till Kulan!

I morse använde jag (Jenny) mig av kameran för att dokumentera min färd till fantastiska Kulan!! Hur ser din väg/resa  ut?


  

Ja klockan ringer tidigt och jag kan erkänna att jag är inte allt för pigg den här tiden...

Och därför dricker jag en kopp..

  

För att sedan hitta Baloo glatt sovandes på soffan...grrr en ständig konflikt som vi har på mornarna...

och sedan masar vi oss ut i skogen en sväng för att sedan vilja ha lite morgongymnastik men det tyckte inte matte Jenny..

  

Utan jag(läs Jenny) begav mig ut i kollektivtrafiken i stockholm för att påbörja min resa till fantastiska Kulan! 

  

En buss helt enkelt, som kom i tid i dag snacka om att jag blev förvånad!!!

  

  

  

Och som vanligt äter jag frukost på tuben, det är alltid kul att se omgivningens blickar när jag plockar upp min frukost och äter för glatta livet!

  


    

Alla dessa stressade människor som jag ser på mornarna, nej jag citerar Fredrik:tagga ner!

  

Snacka om ödsligt...


  

Och nu kom jag fram till bästaste Kulan!

Hoppas ni alla har en kalas dag så ses vi snart!

Tjingeling hälsar Jenny!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av lite olika anledningar så har vi på Kulan valt att starta en ny blogg. Vår nya blogg hittar du på www.kulanlidingo.wordpress.com, vi kommer att forsätta blogga dagligen på denna nya sida och vi hoppas att du följer med oss! Denna blogg kommer att ...

Vilken härlig kväll! Massa coola, sköna, mysiga och snacksaliga ungdomar. Kunde inte ha blivit en bättre fredag.          Kvällen började med kortspel och massor av skratt.   Sen satte Jesse, Raffe & Sacha igår med godisbak - Rocky ...

Känner du någon mellan 13–17 år som hänger mycket på nätet? Eller är du mellan 13–17 år och tänker en del kring vad som händer på internet?   Statens medieråd söker ungdomar som skulle vilja prata om internet med jämnåriga. Vi har ska...

Det får ni avgöra. Men det kan ha varit dött lopp mellan Julia och Fredrik Glad Julia Glad Fredrik   Julia var den person som vann 3000 kronor på Ditt Liv-utlottningen. Då valde Julia att köpa ett objektiv...här under ser ni lite resultat av...

...men det kommer inte än. Vem är då DJ KKA. Jo allas vår Ali (KingKongAli) Han har varit inne i Stockholm idag på Musikpunk City och shoppat loss, lite högtalare, nytt mixerbord, ljus och ett el-piano. Pianot fick vi med oss idag, dock obehaglig...

Presentation


Fritidsgården med multimediaprofil

Omröstning

Upplever Du att du har inflytande över Kulans verksamhet?
 Ja, massor.
 Ja, ganska mycket.
 Ja, ibland får man tycka till.
 Nja, inte så mycket.
 Nej, inte alls.

Fråga mig

15 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Superfriday 2011

NÄSTA:

27 maj
10 juni
17 juni
Kom ihåg att komma med tips om vad du vill göra dom kvällarna!!!

Gästbok

Sök i bloggen

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards